13.7.14

Fiilistelyä

Enää kolme kokonaista päivää ja sitten mä oikeasti lähden. Mä olen kierrellyt ympäri Suomea viime viikot. On oltu festareilla, Yyterissä, sukulaisia ja kavereita tapaamassa yms. enkä ole aupairiksi lähtöä ehtinyt fiilistellä paljoa. Nyt kun matkalaukku on raahattu mun huoneeseen, pakkailut alotettu ja lähtö alkaa olla käsillä, alan vähitellen sisäistää asiaa. Nyt mun unelma on toteutumassa. Mä olen oikeasti lähdössä.



































Mä en voi käsittää, että ensi viikolla mä jo asun tuolla. Täysin absurdi ajatus. Tuntuu niin hassulta hyvästellä ihmisiä ja sanoa, että "vuoden päästä nähdään" tai kauppoissa miettiä, että "kannattaako tätä levyä nyt ostaa, kun en sitä kuitenkaan mukaan ottaisi". Mistä päästäänkin pakkaamiseen. Mä yritän ahkerasti karsia kamoja ja ottaa mahdollisimman vähän tavaraa mukaan. Siitä onkin kehkeytymässä mulle, ihmiselle, joka on lähes kykenemätön tekemään päätöksiä, lähes mahdoton urakka. 

Musta tuntuu, ettei mulla ole koskaan mitään päällepantavaa, mutta nyt pakatessa mun huone tulvii vaatteita ja tavaroita, jotka voisin ottaa mukaan. Matkalaukkuun asti ei onneksi ole kuin muutama asia vasta eksynyt. Ehkä mä alan oppia. 
Tästä pakkailusta taidankin tehdä ihan oman postauksen vielä ennen lähtöä eli until then.

                                                                                                                                                    Kuvat We Heart it

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti