26.12.15

Check in

Huomenta Suomi, hyvin pyyhkii.
Mun superkiireinen joulukuuni päättyy nyt pikkulomaan Suomessa. Kuukausi, jonka aikana olen istunut lentokoneessa, reissannut junalla, köröttänyt bussilla ja horrostanut yölaivalla. Viettänyt joka viikonlopun eri maassa ja yrittänyt huonolla menestyksellä saada aikaan muutakin kuin jatkuvaa laukun pakkaamista ja purkamista, lippujen tulostelua tai matkastressailua.
Nyt mä tosiaan istun taas lentokentällä ja tuijottelen ohi virtaavaa massaa. Kirjauduin tylsyyttäni facebookkiin ja ajattelin vaihteeksi julkaista sielläkin päässä jotain. Loin itselleni kauhean paineen. Kokeilin kirjoittaa monella kielellä, yritin olla hauska, yritin olla vakava, uudelleen kirjoitin satoja eri tekstejä mutta pyyhin kaiken aina pois. Lopulta kirjoitin vain "home here I come". Ja siltikin mä tuijotin sanaa home niin kauan että se ei enää edes tuntunut sanalta. Mä päädyin googlettamaan "koti englanniksi" koska aloin vakuuttua sanan olevan väärinkirjoitettu. Puoli tuntia kirjottelua ja tommonen lopputulos. Plus en nähtävästi osaa enää edes englantia tai olen vain muuttunut ihan vainoharhaiseksi. Ei ihme että Facebook ei ole mun paikka, paitsi muiden stalkkaamiseen mutta ei siitä sen enempää. 
God jul!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti