27.6.14

To Do -lista

Mä olen ihan toivoton unohtelija. Jos en kirjoita jotain samantien ylös, en todellakaan muista tehdä sitä. Mä odotan kauhulla sitä hetkeä kun tajuan unohtaneeni jotain todella tärkeää aupair vuottani ajatellen. Todennäköisesti huomaan lentokentällä, että "hups, ei mulla olekaan passia..." tai saan loppukesästä vihaisen viestin Kelalta: "Et sitten ilmottanut lähteväsi...". Niinpä mä päätin listailla asioita, joita mun pitää muistaa hoitaa ennen matkaa. Mä olen ollut harvinaisen aikaansaava nämä viimeiset pari päivää eli osa asioistani on jo hoidettu. Ja älkää huoliko, on mulla se passi. Onkohan se vielä voimassa?

- Lentoliput
- Passi
- Matkavakuutus
- Ilmoitus Kelalle
- Muuttoilmoitus
- Autokoulun kolmas vaihe
- Hammaslääkäri
- Lahjakorttien tuhlaus
- Pakkauspaniikki
- Tuliaiset perheelle
- Lehtitilauksien peruuttaminen
- Huoneen suursiivous
- Vaatteiden karsiminen
- Kirpparipöydän varaus
- Opettele tekemään karjalanpiirakoita
- Kaikki se, minkä olen jo unohtanut

Mun pää lyö nyt jo tyhjää. Mulla on kyllä vielä ikävä tunne, että jokin tärkeä on jäänyt listalta pois. Jos jollekin tulee jotain mieleen (varsinkin näihin virallisiin asioihin liittyen) niin let me know.
Karjalanpiirakoista sen verran, että en ihan muuten vaan ajatellut tässä välissä niitä opetella tekemään. Ajattelin kokata jotain suomalaista perheelleni sitten kun siellä olen ja karjalanpiirakathan maistuvat aina. Haluan vain testata, että saan niistä syötävän näköisiä.
























Tämä on selvästi ollut meidän perheen lista viime aikoina, heh. Mutta jaahas, ulkona alkoi sellainen raekuuro, että pakko mennä ihailemaan. Ja ei, ei mulla ole yhtään tylsää...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti